K.A.V.

Vrouwen willen vrouwen ontmoeten, vriendschap sluiten, hun gezichtsveld verrijken en verruimen. Dat kan in de K.A.V.. Maandelijks zijn er in de parochiezaal vormings-, gespreks-, kortom ontmoetingsavonden.
Je bent er ook welkom ...

Voorzitster : Marie-Paule Delfosse.

K.A.V. nodigt uit !

Wil je meer te weten komen over onze volgende activiteit klik dan gewoon de titel van deze rubriek aan (K.A.V. nodigt uit ! ). Veel plezier!

Foto's K.A.V.!

Wil je eens zien hoe één van onze vorige aktiviteiten eruit zag? Klik dan op de titel in verband met het onderwerp waarover de foto's handelen of op de op onderstaande verkleinde foto van het behandelde thema." Wanneer er enkel tekst staat, volgt er geen extra blad.

STEMMIGE KERST VOOR KAV.

Op die koude maandagavond van 15 december kwamen een 30-tal KAV-vrouwen samen om kerstfeest te vieren. Een algemeen sfeerbeeld: de zaal was heel goed verwarmd, stemmig verlicht met tientallen kaarsjes. Er stond een mooie kerstboom en de tafels waren stijlvol versierd. Ginette heeft haar kunst om te decoreren en bloemstukjes te maken nog eens bewezen. Iedereen was vol lof over haar werk. Na een gesmaakte "kirr" als aperitief hebben de kernleden eens getoond dat Kav-vrouwen kunnen koken. De pompoensoep smaakte lekker, de rundstong (met bijpassende saus ) was heel mals en dat alles werd opgediend met vers gemaakte puree en warme groenten. Ons soupeetje moest "af" zijn. Er volgde dus nog een ijsstronk en voor de liefhebbers een kopje warme koffie. De geschenkjes onder de kerstboom werden uitgedeeld en iedereen trok tevreden naar huis. Kerstfeest..., er werden bezinningsteksten en verhalen voorgelezen. We hebben er misschien eventjes bij stil gestaan en over nagedacht, maar we waren vooral TEVREDEN dat we met een gans groepje samenwerkende kernleden voor dit feestje gezorgd hebben en dat onze aanwezige leden het samen fijn vonden. Christine

Jong-K.A.V. St.-Pieter Paasverwenning!

K.A.V. St.-Pieter bloemschikken!

Kerstfeest K.A.V. St.-Pieter.

Het was weer zover! Op maandag 13 /12 vierden vele K.A.V.leden Kerst. Met de opgesmukte zaal, kwam iedereen in stemming. De avond begon, na de opening met mooie bezinningsteksten, tussendoor verweven met aangebrachte kaarsen en kerststerren. Tijdens de pauze werd elkeen vergast met een lekkere koude schotel en een glaasje wijn. Na afruiming werd het lachen geblazen met een uitvoering van het swingpaleis in elkaar gestoken door onze jonge leden. Het werd terug een ingetogen en tevens een plezante avond.
R.A.W.

K.A.V. St.-Pieter breit !

Vijf maandagen na elkaar heeft K.A.V. het klaargestoomd om een snoezig beertje, voorzien van een leuke outfit, te breien. Ervaring was echt geen must! Verscheidene nieuwe technieken werden er uit de doeken gedaan. Stapvoets ontdekten we vlug dat de ene breihand de andere niet was. Er kwamen grote en kleine beren uit de naalden. Met truitje, mutsje, en sjaaltje in evenredigheid. Elkeen had de smaak terug te pakken, en meerdere dames kwamen reeds met een tweede knuffel voor de proppen! De prachtige resultaten mogen werkelijk gezien worden! Hopelijk tot een volgende succesvolle reeks!
R.-A.W.

Seizoen 2004-2005.

Een beertje breien!

Een beertje breien!

Lekkers met chocolade!

Foto's Bloemschikken K.A.V.!

De wekelijkse wandeling op dinsdag.

Laatste wijzigingen: 08/10/09 @ 21:29 CET | 5.2 msec