SAMEN OP STAP!

De vormselcatechese van de St.-Pietersparochie gaat onder het motto “Samen op stap”. Meteen was het ook de leidraad in de viering van de Naamopgave op zondag 20 november. Catechisten en vormelingen lieten niets aan het toeval over; daarom werd er grondig gerepeteerd op zaterdagvoormiddag. Teksten en liedjes moeten immers onberispelijk klinken bij hun belangrijke stap op weg naar het Vormsel. De hele parochiegemeenschap steunt hen en hun ouders daarin ten volle.
Bovendien zongen we op dit feest van Christus Koning het geloof uit in een koning zonder paleizen, zonder rijkdom, een herder met maar één zorg: er zijn voor alle mensen zonder uitzondering. Zo werd ook in deze viering het Jaar van de Barmhartigheid zinvol afgesloten.

image 19493

Laatste wijzigingen: 23/11/16 @ 13:20 CET | 7.5 msec